Wieringer Ontmoetingsdiner in oranje

Vrijdag 24 april werd het Ontmoetingsdiner weer geserveerd. De kookgroep was geïnspireerd door de komende Koningsdag en de zaal en het menu waren oranje getint. De gasten genoten zichtbaar van de feestelijk versierde zaal en het gezellige samenzijn.

Het voorgerecht was wortelsoep met zoete aardappel en sinaasappel. De tweede gang bestond uit een slanke Italiaanse kipschotel, een stroganoff pannetje met kip, rijst en een frisse saladeschotel. Als drankje een glas jus d’orange erbij. Het dessert was een heerlijke tompouce in een glaasje.

Een voorgelezen verhaal in het Wierings bracht veel herkenning en zorgde voor een warme sfeer onder de aanwezigen.

De avond werd besloten met thee en koffie.

27-04-2026